Efektowna strona internetowa to za mało, by zdobywać klientów. Musi być wysoko w Google!

Obecność w sieci już dawno nie jest jakimkolwiek atutem – należy do oczywistych warunków skutecznej promocji dowolnego rodzaju działalności. Co zatem zrobić, by nie zginąć w nieprzebranym gąszczu konkurencyjnych ofert? Właściwą drogę postępowania wyznaczają nam nawyki internautów, którzy niezliczone codzienne czynności rozpoczynają od wizyty w wyszukiwarce Google. Zazwyczaj jest ona jednak bardzo krótka i kończy się na otwarciu jednego wyniku. Musisz więc zwiększyć szanse na to, że będzie nim właśnie Twoja strona!

Przygotowanie dobrej strony to pewien koszt. Nie pozwól, by poszedł na marne!

Dawno minęły czasy prostych stron internetowych, które każdy, kto miał podstawowe umiejętności, mógł stworzyć w jeden wieczór. Postać tego rodzaju wizytówki może zdecydować o tym, czy uda nam się wzbudzić zaufanie kolejnych klientów i pozyskać ich, toteż nie warto na niej oszczędzać. Dziś ich powstawanie to wieloetapowe przedsięwzięcie. Od ogólnej koncepcji, poprzez projektowanie grafiki, stworzenie interaktywnego kodu, testowanie, dodanie treści po umieszczenie pod docelowym adresem. W tym momencie prace się jednak nie kończą. Dobra strona musi żyć i być wyrazem zaangażowania danego zespołu w swoją pracę, trzeba więc tworzyć nowe materiały i aktualizować ją. Komu jednak to wszystko pokażemy? Warto promować swój adres pośród wszystkich, którzy mają z nami jakikolwiek kontakt, jednak w ten sposób i tak marnujemy wielki potencjał, jaki kryje w sobie obecność w sieci. Nie dopuść do tego!

Aby móc liczyć na skuteczną promocję, musimy docierać przede wszystkim do tych, którzy jeszcze o nas nie słyszeli. Jak ich jednak znaleźć? Wystarczy, że to oni znajdą nas!

Wielka skuteczność, jaka charakteryzuje pozycjonowanie stron wynika właśnie z tego. Nie trudzimy się przekonywaniem przypadkowych osób do określonych wyrobów czy usług, tylko odpowiadamy na potrzeby tych, którzy już ich poszukują. Zadbaj o to, by znajdowali właśnie Ciebie!

Pozycjonowanie stron wymaga cierpliwości ale wynagradza ją znakomicie

Przeciętnego internautę cechuje wielka niecierpliwość – i to nie tylko współczesnego, bo pewne zachowania są niezmienne od wielu lat, toteż należy przypuszczać, że i w przyszłości się nie zmienią. Nie zamierza on wnikliwie analizować wielu wyników, poprzestając na pierwszym, który odpowiada jego zapytaniu. Im wyżej w wynikach Google będzie nasza strona, tym większą mamy szansę, że przykujemy jego uwagę. Wymaga to jednak znacznego nakładu pracy.

Jak przypominają specjaliści z firmy AFTERWEB, ogromne znaczenie ma dziś optymalizacja obejmująca wiele technicznych aspektów działania witryny. Przygotowujesz nową stronę? Znakomicie! Od razu nawiąż współpracę z agencją SEM, aby nie było już potrzeby jej przebudowywania i poprawiania. Specjaliści, wykonawszy uprzednio audyt, nadadzą jej podstać, dzięki której znacznie zyska w oczach algorytmów Google, zbudują też bazę wartościowych linków.

Ich zaangażowanie niezbędne jest także z innego powodu – ma sens tylko wówczas, gdy cała ta praca podporządkowana jest właściwej strategii. Innym wyzwaniom musisz stawić czoła w takim mieście jak Warszawa czy Łódź, a innym w mniejszym, wiele zależy też od branży. Efekty? Pojawiają się zwykle w ciągu kilku miesięcy, jednak gdy to nastąpi, nie ma wątpliwości, że było warto.

Udostępnij!

Komentarze: 0

Twój E-mail nie zostanie opublikowany. Pola obowiązkowe zostały oznaczone *