Promuj swoją firmę… skutecznie! 

Promuj swoją firmę… skutecznie!  16

Promocja firmy to kluczowy sposób na poszerzenie grupy swoich odbiorców. Każda firma potrzebuje reklamy. Zobacz jak się reklamować w internecie. 

Po pierwsze warto sobie uświadomić, że każda firma potrzebuje reklamy. Nawet ta jednoosobowa – osiedlowy fryzjer czy sklepik z odzieżą używanąWiększość właścicieli myśli sobie – mam klientów, interes się kręci, po co mi więc reklama i na nią wydawać pieniądze? Takie spojrzenie na własne przedsiębiorstwo zazwyczaj kończy się klęską i w pewnym momencie utratą źródła dochoduNikt nie ma pewności, że konkurencja nie wykupi takiej reklamy i w ten sposób utracimy tego klienta.  Powiemy wprost nie myśl, czy promować swoją firmę, ale jak promować. 

Teraz w firmie dobrze sobie radzisz, masz dużo klientów, warto więc pomyśleć, żeby mieć ich jeszcze więcej, a przede wszystkim utrzymać dotychczasowych.  

Po drugie, należy pamiętać, że każda reklama musi mieć konkret. Baner w internecie z dużą ilością informacji nie jest sztuką dla sztuki. Działania takie powinny być przemyślane, do kogo należy zaadresować swój produkt – firmę. Oczywiście należy pamiętać, że forma reklamy może mieć też charakter wizerunkowy, by pokazać, że ma się silne więzi z klientem.  

Po co np. Szkoła języków obcych czy uczelnie wyższe ma wydawać pieniądze na reklamę w prasie, kiedy powszechnie wiadomo, że z tych placówek korzystają głownie młodzi ludzieOsoby młode jako źródło informacji wskazują internet 

Reklamując się na portalu informacyjnym warto sprawdzić kilka liczb.  

Po pierwszeilość odsłon. Portal, który wertowany jest 2600 razy dziennie jest mniej atrakcyjny od tego co odsłony każdego dnia nie spadają poniżej 30000 To jasne, że korzystniej będzie gdy moja reklama się wyświetli 30000 razy. 

Po drugie. Liczba unikalnych wejść. Unikalna osoba to użytkownik portalu jest liczony jeden raz bez względu ile razy kliknie na podstrony i le raz dziennie wejdzie.  

Po trzecie. Cena, która oczywiście jest adekwatna do ilości odsłon i użytkowników. Przykładowo reklama w jednym portalu kosztuje 150 zł i zobaczymy ją 2600 razy a w innym 500 i będzie wyświetla  30000 razy w ciągu dnia. W przeliczeniu na użytkownika ten z większą ilością osób okazuje się bardziej atrakcyjny i tańszy.  

Warto więc wydawać swój budżet na skuteczną promocję. Zapytaj nas więc o szczegóły, umów się z naszym konsultantem pod emailem: [email protected]. My na pewno doradzimy, pomożemy oraz zagwarantujemy efektywność reklamy.  

 

Udostępnij!

Komentarze: 0

Twój E-mail nie zostanie opublikowany. Pola obowiązkowe zostały oznaczone *