Zasady działania międzyrzeckiego urzędu w obliczu pandemii

Zasady działania międzyrzeckiego urzędu w obliczu pandemii 15

Urząd Miasta Międzyrzec Podlaski wprowadził zmiany w funkcjonowaniu. Mają potrwać do odwołania.

Urząd ograniczył obsługę interesantów wyłącznie do wymagających osobistego stawiennictwa, np. wystawienia aktu zgonu, odbioru dowodu osobistego i na wezwanie organu w celu złożenia własnoręcznego podpisu. Płatności i podatki należy wpłacać w formie bezgotówkowej na wskazany rachunek bankowy.

Wejście do budynku otwarte jest od ulicy Pocztowej. Wchodząc do urzędu należy dokładnie zdezynfekować ręce.

Sprawy nie wymagające osobistego stawiennictwa można załatwić telefonicznie pod numerem 83 372 62 10, korespondencyjnie na e-mail [email protected] czy też za pośrednictwem platformy ePUAP.

Udostępnij!

Komentarze: 0

Twój E-mail nie zostanie opublikowany. Pola obowiązkowe zostały oznaczone *